that`s me !!!

that`s me !!!
http://tykah-zaini.blogspot.com

Monday 24 October 2011

jiwang oh jiwang !!!





* siapa aku sebenarnya dihatimu
adakah hanya sekadar pelepas rindu 
   atau hanya sekadar menumpang lalu 
ke destinasi itu tanpa pujuk dan rayu 
   dan terus membuat ku rebah di dadamu ....


*  jangan sangka aku diam
beerti aku tidak mencintai kau lagi
aku tetap mencintai kau
sampai akhir hayat hidup aku !!!


* bukan laut namanya jika air nya tidak berombak 
bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka
   bukan kekasih namanya jika hatinya tidak
pernah merindu dan cemburu ....


*  kamu tidak pernah tahu bila kamu akan jatu cinta
namun apabila sampai saatnya itu
raihlah kedua tanganmu dan
jangan biar kan dia pergi dengan sejuta
rasa tanda tnya dihatinya ....


* jangan pernah merasa sepi 
kerana hatiku akan selalu menemanimu
   pejamkanlah matamu dan
bermimpilah dalam tidurmu 
   bangunlah esok pagi dengan senyuman 
yang indah ,,, seindah mentari pagi yang bersinar ....


*  rindu membuatkan aku cemburu
rindu membuatkan aku tertunggu-tunggu 
rindu juga membuatkan aku bertambah sayang 
so ,, rindulah si dia dengan sepenuh hati 
kerana rindu membuatkan kita sentiasa 
mengingati dia ....


* hal yang paling menyedihkan dalam hidup ini adalah
ketika kamu bertemu seseorang yang beerti bagimu
   yang sangat kau cintai
yang sangat kau sayangi 
   hanya untuk menemukan bahawa pada akhirnya
menjadi tidak beerti 
   dan kamu harus membiarkannya pergi ....



*  kehilangan sesuatu membuatkan kita MENYESAL 
dan mulai MENGHARGAI apa yang kita HILANG 
tapi kita tidak pula BELAJAR untuk MENGHARGAI 
apa yang kita ADA SEKARANG 
malah ,, kita SIBUK mencari dan mendapatkan 
semula yaang telah TIADA hingga
MENGABAIKAN apa yang kita ADA 
sehinggalah .. kita KEHILANGANNYA juga ....

No comments:

Post a Comment