that`s me !!!

that`s me !!!
http://tykah-zaini.blogspot.com

Monday 19 September 2011

diri aku !!!



assalamualaikum .... hello kowg sume (:
aku owg bru di blog nyh .... so ,, agk buruk skit lahh aku pnye blog nyh .. ngee~~~
btw ,, aku nur atikah bt mohamad rozaini ... just called me ,, eika or tykah ... up to u lahh na pggil pe pown ... ^_^ .. aku ta ksah ... im sweety 16 years old for this year ... aku skolah at sek.men.keb kulim ...
ala ... dkat jew kn ... :D 
aku ade 6 adk bradik n aku merupakn anx sulong dlm kluarga aku ... hmm ... sungguh berat 
tnggungjwab aku kn ... ape-2 pown ,, edop kte msty lah mao epy .... aku ny jenis ske brkwan ... 
gn cpe-2 pown aku leyh mcox ,, tpy stu jew aku ta ske brkwan owg yg jnis cmny :
i) ske ckap bsar ...
ii) sombong , angkuh n bangga diri ...
iii) prasan cun ... (lau cun wt pngai elok tape g ,.. ny lau cun sje ,, tpy pngai hmpeh , mmg aku fucker tros) huhu .. jhat ark aku .... ehhh ade lgy ,, 
iv) aku ckup ta ske lau owg cri psal gn aku ... aku edop na berbaek gn hmpa ,, tpy hmpa dok wt taik noh gn aku .... (haha ... ayt cm pe g) aku mmg bnci a owg cmny ... tpy disbbkn aty aku ny baek n mulia ,,, :D (agk prasan di stu) aku mlas a na brdndm gn owg .. biar lahh owg wt bkn-2 at kte ... 6ti dowg akn kne blasan nyer ... kte just sbar jew ... wt cm normal ... huhu .. cool jew oke ...
hmmm .... na tlis pe lgy ekk .. hoho .. aku da kekurngan idea lahh ... :D
tape lahh ... at sny dlu aku berhenti ... 6ti-2 smbong laen ekk .... ora!t ...
before that ,, da abes bce to follow lahh blog aku nyh ekk ... mklum lahhh owg bru lahh kte kn ... haha ...
tengs 4 follow yea .. cyunx kowg (bodek ckit :D) papa! mmmmmmmmmmmuuuuuuuuaaaaaaaaaahhhhhahahaa :)

No comments:

Post a Comment