that`s me !!!

that`s me !!!
http://tykah-zaini.blogspot.com

Wednesday 28 September 2011

hanye kau & aku !!!





hey sume ... ny lahh bf aku ... comey ark ??? haha :D ... nme dy far!d ... tgal at kulim, kedah .... dkat area pdang serai ... dok kt tman serai setia ... :) ... umo dy sme gn aku ... 16 taon ... aku knal dy lme da ... mse form 3 taon lpas (2010) .. knal pown na dkat akhir taon .... kteowg knal mlalui mmbe aku ,,, alyaa ... dy yg prkenalkn aku gn si dy ny ... :D ... annivesary kteowg 08/11/2010 .... kiranye na dkat setaon lahh aku gn si dy .... huhu .. lme gk lahh ... sblom ny ,, aku ta pnah couple lme cmpy cmny .. gn dy jew laen skit ... :D .. mybe da something special kot ... haha ... aku syunx at dy cgt2 ... hope relationship kteowg nyh kekal 4eve lahh noh ... am!n ... :D 
to my hubby  ,, only u in my heart n i love 4eve <3 <3 cyunx kamo ... muahh :*













jgn pernah merasa sepi
kerana hatiku akan selalu menemanimu
pejamknlah matamu dan
bermimpilah dalam tidurmu
bangunlah esok pagi dgn senyuman 
yg indah ,, seindah mentar! pagi yg bersinar ....


rndu mmbuatkn aku cemburu 
rndu mmbuatkn aku tertggu-tggu
rndu mmbuatkn aku brtmbah syunx
so ,, rndu lahh dia dgn spenuh hati
kerana rndu mmbuatkn kita sntiasa 
mengingati nya .....


ILY my dear <3<3

No comments:

Post a Comment